måndag 26 november 2012

Mera Meyer

Jag sällar mig inte till skaran av alla Twilight-fans och jag kommer troligtvis inte att se sista Twilight-filmen som nyligen haft premiär. Däremot har jag ett par gånger fingrat lite på Stephenie Meyers The Host, eller Genom dina ögon, som boken heter på svenska och som är en kärlekshistoria i dystopiskt sci-fi-paket. Och nu får jag sluta prioritera bort Genom dina ögon för andra böcker för i mars har filmen som bygger på romanen premiär och innan dess vill jag självklart ha hunnit läsa boken. The Host väntas ha svensk premiär 29 mars.


2 kommentarer:

  1. Anna, det är hög prioritet på att läsa The Host! Den är verkligen väldigt, väldigt bra. Inte alls som Twilight (förutom det att Meyer är en duktig berättare) och kärlek på ett väldigt annorlunda vis.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Will do! Kanske nånting att hinna med under julledigheten?

      Radera